- skumt ..

Asso, dehär me å sitta hemma hela dagarna, de må ja säga att de inte riktigt är min grejj! Känns skitskumt att va ledig, LEEEDIIG !! Har en hel fucking dag att spendera, hur fan ska de gå till? =P
Har fan jobbat KONSTANT sen den 26e februari, har haft 2dar ledigt på heeela den tiden. Det är fan S J U K T !
Va ledig igår med, men då hade jag andra saker för mig från halv 8 på morron, och att gå upp sååå tiiidigt, OH MY GOOOD va hemskt! de e fan mitt i natten för mig, går fan ALDRIG,  och då  menar jag verkligen ALDRIG upp före klockan 12:00 på dan! Och de e ingen jävel som vågar väcka mig heller för jag har sånt jävla morgonhumör. Det är fan KRIG när någon väcker mig. (undantag från 1 och det är Sandra, hon skiter i vilket å kör ba tills jag är uppe) annars så vågar ingen =P men skit i de nu, BTW !!

igår var jag på rättegång med Sandra. JAG VAR INTE INBLANDAD !! Följde bara med som stöd, såklart!
Aug 2006, när jag va upp i sundsvall hos en polare så får jag ett samtal från sandra(som är i sthlm)helt hysterisk och grinar som FAN! Hörde knappt vad hon sa .. För att göra hela historien väldigt kort, så vart dom misshandlade av ett gäng hammarby huliganer .. Hennes dåvarande kille och hans ena polare va tvugna att åka ambulans in till sjukan .. dock lindriga skador som tuuur är !! Sandra fick ett ett antal slag i bakhuvet och i ansiktet, vart t.o.m spottad i ansiktet. HUR KRÄNKANDE ÄR INTE DET !? Shiiiet !!
Varjefall, rättegång igår om det .. Ena killen såg fan skitläskig ut, men vilken tönt igentligen!!
Den andra snubben, såg och lät som mammas lilla pojke. Tror jag aldrig hört en iranie snacka som en svensson HAHA !!
Men men, får vi se vare blir för dom! ni ska fan inte komma undan!!

Happ, så äre typ 3 veckor kvar till man flyttar .. Har inte ens börjat packa ,SHIT! å det är ju huur mkt som helst, usch! hatar å flytta när man ska behöva packa skiten!! men de e ba å gööört, kmr bli bra i slutändan iaf =)

yäyä, nu har ja inte tid längre .. tänkte faktiskt fördriva min dag med att börja packa nu när ja pratade om det. kan ju inte dra ut påre å ta allt i sista sekund. blir ba jobbigt då ..

Ha d bra gott folk!!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0