- sååja

Haha, har inget annat bättre för mig på jobbet, så varför inte skaffa sig en blogg !? Hmmm ...

Jaha, vad händer !? Inte mkt, sitter just nu på mitt SKITTRÅKIGA jobb och ruttnar. Slutar om 8 lååååånga timmar -uscha- men snart slutar man på skitstället å börjar på något riktigt najjsare och NÄRMRE! Palla trycka ute på ekerö lixom, EH NEJ!

Va på ikea idag med älskling, sandra och mirre. Shit blir helt manisk av att gå där, vill lixom ha typ A L L T !
Längtar FETT till jag får bygga mitt eget hus inreda med splitter nya möbler o grejjer, sååååå naaaaajjs !!
Men det är ju bara önsketankar ett bra tag till ....
Iaf, köpte massa skit som vanligt. Köpte typ en vettig grejj å de va bäddmadrassen till sängen. blev tillslut
G A L E N på älsklingens säng som man släpa med sig hem till mig. Det är en 180 säng med två 90 sängar i. Fanns ju ingen madrass som gick över hela så man låg å tröck i springan ... inte såå skönt.
Bara känner att ja kommer sova som en prinsessa nu, längtar som faaan nu hem till sängen haha!

jahapp, nää nu ska ja göra lite nytta ist. Precis gått klart kvällsrundan på jobbet, så  nu ska ha kila ner å snacka lite skit med Carina.

Later folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0