- update

kör vi lite update raa .. inte för ja vet vad ja ska skriva, men vart tillsagt av Linda att uppdatera min blogg nu när jag inte har någon sysselsättning om dagarna .. och varför har jag inte det? De ska ja berätta för er,

Har fått fucking jävla bäckenuppluckning, vilket innebär att jag har svårt att gå gör så jävla ont, ont att sitta längre stunder .. min kropp förbereder sig lite inför förlossningen som ska ske om 2 månader .. så vart sjukskriven från och med igår tills bebisen kommer .. KUL ! Eh neeej, kommer gå i taket innan denna veckan är slut ffs!
Väntar på ett bäckenbälte som gör att det underlättar och stödjer bäckenet lite så jag slipper ha så ont, men ja får ju faan inte jobba för de inte, nej nej! så nu är man hemmafru på heltid istället =/

jaha å nura? inte en jävla aning .. är tillräckligt deprimerad för att jag inte fick jobba så länge som jag ville, är ju van att hålla igång minst 6 dar i veckan på jobbet, nu NADA! yeye, sånt ja får ta raa ...


nee, sitter å messar me Linda som verkar sällskaps sjuk, får se om de blir ett race å lugna ner henne lite haha =)

over and out, peace foooks =)


Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

Jag tycker också att du kan uppdatera lite oftare :D Jag är inne på din blogg varje dag och kollar om du har skrivit nåt :D <3

2008-11-08 @ 22:05:51
URL: http://felis.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0