- VAFAAAN!

ASSO HELVETES JÄVLA SKIIIT !!! Hade skrivit jäkligt mycke, sen när ja väl va klar så fucka sig datan, Å ALLT FÖRSVANN ! ASSO VA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!! nu orkar inte jag skriva allt igen juuu!!


Kan skriva lite kort vad jag gjort på senaste .

Har flyttat ihelgen, därav ja inte skrivit något .. nu är allt klart, lite små fix med de får man ta allt eftersom ..

Har idag shoppat me mammi, skor, mammakläder så man kan känna sig lite finklädd om man bara ska på middag eller nöjen .. glider ju bara runt med mjukiskläder, ingenting annat idagens läge, för kommer ju förfan inte i mina andra kläder =P är ju bra tjock nu vettni!  sen har mammi köpt barnkläder till Cassandra. massa rosa =D nu börjar hennes garderob flööööda me kläder .. WIHUU =D

har inte gjort så mycket mera, måste börja varva ner nu när de inte är så långt kvar till Cassandra kommer .. plus att jag har min bäckenuppluckning och har så ont på nätterna att ja gråter när jag ska vända mig.. allt som ja gör på dan, kommer på natten .. smällen kommer då! så måste ta det lugnt numera.. sen har ja så jävla dåligt blodvärde, har gått ner ännu mera nu. måste bli duktigare på att ta mina järntabletter, 2 om dan ... SKÄRPNING REBECCA !! annars blire tufft på förlossningen å de vill ja ju inte =/

nu ringde min älskling precis, han har slutat jobba .. har saknat han nåådigt mycket idag, saknar han varje dag .. men idag har de varit MYYYYYYYYYYYYCKET mer än vanligt!! så ska krama å pussa han lite extra när han kommer hem =}

tänkte ringa min sötnöt ikväll oxå, skulle gjort de igår men såg att hon glömt sin mobil på jobbet och kunde inte få tag på den förän idag. KLANTARSEL ;o) va ett tag sen man prata me skrutten, så känner att de är dags nu!! =)

yeye folket, skrev en del rader iallafall. men brukar bli så att om man börjat kan man inte sluta haha
men jävla skitdatan å cpa när ja e klar lixom!! ÅÅH !

de va allt för mig denna gång, vi hörs! over and out

pussilago <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0