- yeppsi

jag trååkar SÖÖÖNDER snaart!! så jäävla tråkigt att va sjukskriven asso =/ känns ju såååådäääär !! vill så gärna jobba, hålla mig sysselsatt men NEJ, det går ej och får ej ='(     "du MÅÅSTE ta det lugnt!" JAJA !!

Helgen har varit helt okeey .. så jobbigt bara att den ska gå såå fort! när folk äntligen är lediga och man kan träffa dom så går dagarna skitfort! de suger!

Fredags, hände inte så mkt . tog de lugnt då vi skulle upp tidigt på lördan ..

Lördags, stack jag, mamma, andreas o hundarna upp till Gävle där min syster är på behandlingshem.. Gick upp typ 8, stack till morsan å hämta henne strax före 9 sen vid 9:15 ca drog vi iväg.. lååång jävla resa, 22 mil typ! men det vare fan värt, kul att se sin syster som varit sååååååå lååååångt nere vara såååå jääävla pigg å fräsch! riktigt kul att se! Helt seriöst så har hon fanimej blivit så jäävla snygg! helt sjukt! Hon gjorde en bypass operation i dec förra året . från att väga 147kg så väger hon idag 80 ungefär.. så jävla najs! såå glad för hennes skull! drog in till "stan" HAHA Storvik, minsta hålan ja sett typ =P hon köpte sig en ny jacka, sen 3 par nya jeans som hon typ aldrig kunnat använt. Har hela tiden köpt mjukisbyxor för de har varit de ända som hon fått plats i, helt sjuukt! hon ba skeen när hon provade jeansen i provrummet, sååå kuul =D

Stack därifrån vid typ 15 tiden, va hemma vid 17 .. helt slut, ja å andreas släppte av morsan sen åkte vi hem å la oss i sängen å ba slappa .. fett najjs!

Hela dan typ tvekade jag oxå på om att skulle dra på en fest .. En kompis fyllde 20 förra helgen och hade fest i lördags.. Jag ville gå, men de va ju sååå jä'ääävla lååångt boort! ADELSÖ lixom =/ va otroligt tveksam på saken .. Folk ringde å fråga om jag skulle dit, svarade att ja inte visste eftersom de va en bra bit att åka ..

Sen vid 22 tiden ringer Linda, fråga om vi skulle åka .. va återigen tveksam, men efter typ 20 min satt ja i bilen påväg till festen =P Plockade upp Linda på ekerö, ringde till Zandra en kompis som var där och frågade om de gick en halv 12 färja, vilket hon svarade ja till .. men när vi väl kom till färjan så frågade Linda om de fanns någon tidtabell, vi hitta en å såg att de GÅR JU FÖR FAN INTE HALV 12 =O WTF !! Ringer till Zandra, o de hade ju hon glömt .. DE GICK JU INGEN !! Men vaaa iiii faaan !! Som TUR var, så kände Linda nån snubbe som stod å snacka i tele längre bort .. Hans polare hade typ åkt ifrån han när färjan kom för han stod å pissa =P han hann aldrig på .. så han hade ringt å beställt färja till halv 12 å vi fick åka me, HELT GRATIS =P (de kostar att beställa färja, 400 spänn) RÄDDAREN I NÖÖDEN VERKLIIIGEN !!

Varjefall, vi drar till festen... va helt okey fick träffa alla man växt upp med eftersom man kommer därutifrån .. de va riktigt najjs! men SÅKLART så ska ju fester oxå spååååååra uur!! vart en del slagsmål och bråk .. men ingen större skada, men iallfall HÅLL SAMS!!

Haha va såå kul! Hon sa till mig (Linda alltså) när ja hämta henne " ja funderade på att ta me mig krök, men ja ska fan vara nykter med dig ikväll, känner mig så taskig annars" ja ba " men herre gud, klart du får kröka om du vill" men nej, de skulle hon bestämt inte .. sen när de hade gått ett tag när vi va på festen, kommer hon fram till mig med en drink i handen å ba  "Becka, ja börjar fan bli full" HAHA, de låter kanske inte såå kul, men de VA KUL OKEY ! =P

Åkte hem med 2 färjan igen, typ alla drog då .. va alldeles lagom att va där i typ 2½ timma .. HAHA, mobba Linda lite i bilen påväg till färjan .. hände en liiiiten, bara liiiiten händelse på festen .. hon trodde nog inte att ja såg henne först, men de märkte hon sedan när ja peka på na (händelsen skedde på dansgolvet) så sööt!

yeye, kom hem typ 3 .. andreas mötte mig ute me hundarna så dom fick kissa sen oxå för att porten låser sig efter 8 o vi har bara 1 nyckel .. somna typ pladask, va ganska trött .. en lååång dag !

söndag, tog de bara lugnt .. mådde inte så speciellt bra heller .. förskyld, feber hostar som en cancersjuk =/ känns som lugnorna ska hoppa me upp =P stack å handlade lite bara, andreas va så deppig för att vi inte hade mjölk hemma å så .. så de va ba å kasta sig in i bilen å handla ... vart ett race till mammi oxå å käka lite vofflor, SÅ JÄÄVLA GOTT !!

å idag måndag händer inte så speciellt mycke .. alla jobbar ju, så ja sitter ensam me mina 2 hundar å cp katt å dööööööööööööööööööööööör av trååk !! ska kanske, KANSKE om ja orkar ta mig till jobbet å ta en fika me mina arbetskamrater å lämna in mitt läkarintyg som ja inte gjort än pga att ja e sjuk å har svin ont i mitt bäcken .. men måste ju nångång .. kan va skönt att hare gjort oxå ..

jaja, har skrivit för en hel vecka nu ..

vi hörs folket!

Over And Out ! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu snackar vi update! Vilken jävla uppsats! Så ska de se ut babe! ;)

2008-11-10 @ 21:56:09
URL: http://lindasw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0