2 dar över tiden ...

Idag har jag gått  över 2 dagar, känns fan som en hel jävla evighet .. Längre dagar har ja aldrig varit med om fast det bara är 2 dar. Låter som om jag väntat 1 vecka =P

Jag sa förut att ja inte är nervös, MEN DE ÄR JAG NU! Har inte sovit en blund inatt, hade en massa förvärkar å konstigt nog så är dom på nätterna. Känner inte så mkt på dagtid mer än att de "hugger" i ryggen, tjejer ni vet hur de är att ha mensvärk i ländryggen ta de ggr 10, typ så känns de. Men på nätterna så kommer sammandragningarna, magen blir håård som en boll å de sticker i hela magen å "hugger" i ryggen. Får fan inte sova en blund! Sen är de dessa jävla toabesök varannan timme ungefär, MAN BLIR JU SÅ KISSNÖDIG! Så dagarna går lätt åt att sova bort, för då håller hon sig lugn, likaså dessa förvärkar.

Har inte hänt så mkt idag, somna vid halv 9 imorse. Somna en stund vid 5tiden, men sen ringde Andreas väckarklocka halv 6, DING så va man klarvaken ... IGEN! så låg vaken till halv 9 vakna till vid halv 2 ungefär. Skulle ju fika me Linda idag, så började bädda sängen å lägga fram kläder .. Vart skittrött av bara de, så tänkte " jag lägger mig en stund" DE VART 5 TIMMAR !! Vakna nu ikväll vid 7 typ .. hoppsan hela dan har gått .. WTF !!! Å andreas som ska va så gullig låter ju mig sova, för han säger att jag behöver samla alla krafter till förlossningen .. men vänder ju på dygnet på samma gång, så lär ju ligga klarvaken inatt igen.. hmm

Snacka me Sandra en snabbis idag oxå, stackarn ligger i vinterkräksjukan. Hon ringde typ när ja vakna vid halv 2, sökte lite moraliskt stöd där, men ja ba garva åt henne. HAHA ;) Hon hade jobbat tisda natt, å på hennes jobb så går den där kräksjukan, sa redan igår kväll att hon oxå kommer åka på den för den är luftburen. Men hon va så pront bestämd på att hon inte skulle få den för hon hade varit xtra noga med handsprit, trippel handskar, munskydd å förkläde. Men ja sa att de inte hjälper .. joohoora sa hon .. MEN VA HÄNDE ? HAHA! därför ja skratta åt na =P

yeye, har druckit lite te me älskling å käkat bullar .. ska dra en sista runda me hundarna, sen äre hopp i lådan .. igen!
får se om Cassandra bestämmer sig för att pluppa ut snart, kan fan inte vänta längre! vill bli av me kaggen !! men inte bara de, vill oxå pussa å pilla på underverket!!

sov så godis, så hörs vi snart igen!

Andreas, jag älskar dig! ööver allt annat på denna jord! finns fan inte ord för hur mkt. tack för att du finns i mitt liv, du förgyllar min dag! ingen deas, ingen becka. du är mitt allt <33

peace fooks, over and out <3

Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

Grattis till er fina dotter Cassandra!!

Hon är så söööt!!! =)



Längtar tills jag får träffa er!

2009-01-13 @ 13:07:06
URL: http://felis.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0