- går det över?

har nu längre funderat på om allt som rör sig i mitt huvud går över någongång ? grubbla är igentligen det värsta man kan göra, men i mitt fall så gör jag det heeela tiden om precis ALLT! men där får jag skylla mig lite själv eftersom jag har så jävla svårt att prata om mina problem/känslor, att prata och få ur sig allt skit man har är den bästa medicinen, jag vet! men nej, jag kan inte, går inte .. jag VILL, men de tar stopp!! och att gå till en hjärnskrynklare gör ju inte saken bättre, för dom säger bara "jaa, jag förstår" men gör dom verkligen de? vet dom hur jag känner? vet dom verkligen vad jag går igenom? har dom varit med om samma saker? även fast dom kanske har ett taskigt förflutet så kan inte människor känna likadant. spelar ingen roll om dom varit med om precis samma saker, för de påverkas olika, eller har jag fel?året 2008 tar fortfarande KÅL på mig .. det går inte en enda dag utan att jag tänker på en händelse som skedde år 2008. min pappa dog på nyårsdagen, VÄRSTA dagen i mitt liv, ville bara försvinna! och än idag vill jag det ibland, bara för en dag så jag kan få träffa honom å tala om hur mycket jag älskar och saknar han! FAN att han inte va här nu, vill ju visa upp hans barnbarn, vill ju att hon ska ha en morfar! och han skulle verkligen bli den BÄSTA morfarn i världen! saknar pappa så de gör ont! Han om någon kunde jag faktiskt prata med, och han med mig de flesta ggr .. jag har fortfarande kvar hans nummer i telefonboken i mobilen, VÄGRAR ta bort dom! Jag har fortfarande inte tvättat tröjan som jag hade på mig kvällen han dog, VÄGRAR att göra det! jag har fortfarande kvar hans ena kudde med samma örngott för de luktar fortfarande pappa, VÄGRAR tvätta de! ibland vet jag inte vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen!? min BÄSTA vän, min PAPPA !!! :'( usch, mår så jävla dåligt av att han är borta .. vill bara hålla om honom, höra hans otroliga skratt, höra hans urtorra humor, VILL VILL VILL VILL VILL VILL !!! men de kommer jag aldrig få uppleva igen, ALDRIG !!sen så har jag ju en pojkvän som inte alltid varit så ärlig, speciellt inte under 2008 .. det tar oxå KÅL på mig! jag undrar ibland om jag var föör snäll, för igentligen skulle jag bara bett han fara å flyga så lååååååååååååååångt åt helvete! men gjorde jag de ? nej ... jag förlät honom å fortsatte som om inget hade hänt .. borde jag gjort så? gjorde jag rätt? gjorde jag fel ? VAD GJORDE JAG ? om jag hade gjort rätt så hade jag inte tänkt så mycket på de eller hur ? då hade jag typ lagt det bakom mig, eller? handlar först och tänker sen, USELT!!!sen är de ju så att jag tror inte herrn har kommit över sitt förflutna .. för de har varit mycket snack å rop efter personer som tillhör hans förflutet, å när ja ska lägga armen om honom så är de inte mitt namn som hoppar ur mun på han, utan någon annans .. vad gör jag åt de ? har pratat med han om detta, men de sluta me att han kom hem med 3röda rosor och ett kort där de står att de bara är mig han älskar å bla bla bla .. men de FÖRÄNDRAR INGENTING ! fan, killar tror att man glömmer allt på en natt, å sen när dom kommer hem med någonting så ska man bli glad å hoppa upp i hans famn o säga att " de är okey, jag älskar dig, nu går vi o har försoningssex så är allt bra sen, hallelulja! " men tyvärr, de går fan inte hem här!!! jag sa inte ens tack för blommorna, ja öppna dom när han va ute me hunden å ställde dom i ett glas me vatten på diskbänken å satte mig i soffan igen å kolla på tv .. när han kom in fråga han om ja vart glad, vilket ja då svarar " NEJ, för de förändrar ingenting!! " men de fattar ju inte han, då går han å tjurar för att ja inte blev glad ! TJURA då, i don't give a fuck !!!

ne, nu orkar ja inte sitta å va bitter längre .. ska gå å gulla med Cassandra som har fått RS-viruset .. vilken innebär en kraftig förskylning ..

hejsvejs lingonfejs!


Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

usch, vad jobbigt :S Jag finns här om du vill prata Becka, det vet du!!! <3

2009-03-06 @ 22:59:21
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: Ida Lindh

Vet inte hur jag hamnade på just din blogg, men du verkar ha mycket du skulle behöva prata om tjejen. Även om vi inte känner varandra så kan du slänga iväg ett mail om du känner för det, jag lyssnar gärna. En fin dotter hade du också, min mail om du vill prata lite är [email protected]



Sköt om dig nu ! Kram

2009-04-25 @ 13:14:47
URL: http://idalindh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0