- ny vecka

Jaha, då vare en ny vecka och med nya möjligheter!

Vaknade 9:03 av cassie drog tag i min näsa, de första man ser när man vaknar är att hon ligger med ÅRETS smajl, roligt att dra i mammas näsa såklart när hon ligger och sover =P
Låg och myste en stund, Bonzo(hunden) kom upp och gjorde oss sällskap oxå =) Andreas saknades men han hade redan gått till jobbet, eller redan å redan han sticker kl 6 han ..
Drog oss till 9:30, sen vare på med kläder, sätta Cassie i bärselen och ut på promenad med Bonzo.
Skit tråkigt väder vare ute, regnade å blåste lite så de vart bara den lilla rundan.

Sandra skickar sms 10:24 "shuu, full rulle elr?"
Jag: jajamensan, nu blire kaffe å morroncigg sörrösatt ;D "
Halv 12 hämtar jag henne i Älvsjö, drar till affären å handlar lite frulle. Så gott att äta frukost när man minst är 2, annars skiter jag i och äter för det är så tråkigt att äta själv. Cassie äter ju inte fast föda än, men när hon väl gör det så blire kanske roligare =P om man ens får behålla sin egen frukost, vem vet =P hon börjar redan få långa fingrar!!

Har annars inte gjort så mycket, varit med Sandra som sagt hela dan. Tog en långpromenad med vagnen och hunden, vädret klarnade upp vid halv 1 .. hämtade paket som kommit på tobak =)

Drog ett par yatzy, slutade 4-3 till sandra jävla unge ; ) förvänta dig en revansch =P

Körde sen Sandra till Älvsjö igen vid 17 tiden, hon skulle möta sin kille vid gymmet. Andreas dök upp precis innan vi stack, så han tog Cassie sålänge. När jag sedan kom hem vare ett jävla liv =P Cassandra hade satt igång, snacka som aldrig förr haha! hon är så go! min älskade princess <3

för 2 timmar sen så tog jag, andreas å cassie en dusch .. fyfan, hon är så jävla rolig när man duschar/badar med henne. Hon ÄLSKAR verkligen vatten! ler ända upp till öronen och skrattar så hon kiknar =P hon blir helt seriöst skitlessen när man kliver ur duschen sveper handduken runt henne, HON VILL INTE UR DUSCHEN helt enkelt!
Hade hon fått bestämma kunde vi stått där fortfarande =P hur skare bli när hon för egen talan =)

ne, nu blire lägg dags .. mamma grupp imorn sen ska Cassie vägas å mätas, ska bli kul å se hur mkt hon har gått upp på 3v. lovar att hon alla ggr väger över 8kg !!

Ha d så bra =)

over and out, peace <3




Cassandra & Andreas, mitt liv, mina kärlekar <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud så söt hon är :D Jag saknar verkligen hennes skratt, hon är så underbar! :) Och framförallt, jag saknar ER!!!! Längtar verkligen till juni :) <3<3<3

2009-05-05 @ 19:25:11
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0